Resume

اگر درگیر رزومه نوشتن هستید - پیشنهاد میکنم این دو مقاله را حتما بخوانید.

در مورد پیش نامه (Cover Letter) و رزومه

نظرات 6 + ارسال نظر
ملا پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:21 ب.ظ http://mollah.blogspot.com

آخه چطوری ما در موقع کاور لتر نوشتن جملات را با I شروع نکنیم؟؟؟ مگه میشه؟؟؟

ساحل شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:17 ق.ظ

کاپیتان جان من چند روزه که میخوام واست میل بفرستم ولی هی برگشت میخوره بگو چکار کنم؟

یکبار دیگه امتحان کنید - تازگی میل باکس را تروتمیز کردم. اگر حجم نامه ات معمولی هست نباید مشکلی باشه من ایمیلهای دیگران را راحت میگیرم.

مصطفی یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:34 ق.ظ

سلام جونم
یه دفه دیگه به میلت فرستادم جواب ندادی . میخواستم ازتون بپرسم من فوق دیپلم کامپوترم میخوام برای ادامه تحصیل بیام کانادا اگه ممکنه منو راهنمایی کنید لطفاْ درس های عمومیم خوب نیست ولی عاشق برنامه نویسیم و میشه گفت برنامه نویسیم تا حدودی خوبه لطفاْ هر کس کیتونه منو راهنمایی کنه

بی دقتی منرا ببخشید - اینجا چیزی بنام فوق دیپلم وجود نداره - چیزی که میشه معادلش کرد - مدرک کالج هست که شاید شبیه باشه - در هر حالت پیشنهاد میکنم که از اول بخوانی - یکسری هم به آرشیو بزن - چیزهای بدی گیرت نمی یاد - قبلا در موردشون صحبت کردیم.

مازیار یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:53 ب.ظ http://badan_migam.com

سلام ـ عجب سر نوشت من با این وبلاگ گره خورده!!!! از وقتی ایران بودم، موقعی که داشت کم کم به زمان مصاحبه و معاینات پزشکی نزدیک می شدم، این وبلاگ پا گرفت. بعدش اون قضیه حسین درخشان و ناراحتی صاحب این بلاگ و اون بحث ها پیش اومد که بلاخره منجر به تصمیم منطقی و درست صاحب این بلاگ واسه ادامه کار شد. هر دو ، سه روز یه بار اینجا سر میزدم و واقعآ از مطالب مطرح شده لذت میبردم. تا اینکه بعد از مدتی گره افتاد تو کارم و جالب اینکه همون موقع بود که این بلاگ باز برای مدتی به حالت نیمه تعطیل در اومد. خدا خدا میکردم که باز راه بیفته که کارم من هم راه بیفته و عجیب اینکه راه افتاد و کار من هم!!!! ویزا گرفتم و این بلاگ کار میکرد. ۱۲ اسفند وارد کانادا شدم و دقیقا همون روز باز این بلاگ به حال تعطیل در اومد!!!! مدتی سر زدم اما خبری نشد، با اینکه ۳و ۴ ماه بیشتر نیست که اومدم، اما دلم میخواست واسه مراحل سیتزن شیپی اطلاعاتی گیر بیارم. به سرم زد که یه خبر دیگه از اینجا بگیرم و ...!!!! عجب دنیایه عجبیه. سمپاتی خاصی نسبت به این بلاگ دارم چون از روزای اول شاهد تولدش بودم و میدونم که چه اطلاعات گرانبهایی در اختیار میذاره. نگذارین که زمین بمونه.امیدوارم که موفق باشی.

۱- ممنون که از اول تا حالا این وبلاگ را دنبال میکنید.
۲- خوشحالم اگر توانستم کمکی کرده باشم.
۳- والله من خودم هم موندم که با این وقت اندکم چطوری اینجا را جمع و جور کنم.
۴- اگر کسی داوطلب هست که چند نفره این وبلاگ را بگردانیم - خوشحال میشم که پیشنهاد بدهد.

علیرضا سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 07:05 ب.ظ

سلام. من می خواستم بدونم که برای گرفتن اقامت باید چه مدت تو کانادا در طول سال حضور داشت؟ چون من دارم برای ادامه تحصیل به آمریکا می رم ولی می خواستم اگه مقدور باشه اقامت کانادا رو فعلا بگیرم. ممنونم.

شما در چهار سال - باید حداقل سه سال کامل در کانادا باشید تا بتوانید برای سیتیزنی اقدام کنید.

غریبه پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:24 ب.ظ

آقا کمک فوری میخوام یه دانشگاه خوب در کامپوتر ثبت نام کنم
چه دانشگاهی به نظر شما از همه بهتره و چه مدارکی که لازم دارم

قبلا در موردشون گفتیم. یک سری به آرشیو بزن یا این هم بد نیست.

http://tehranto.blogsky.com/?PostId=65

من تعریف دانشگاه واترلو را شنیدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد